نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3327
-
الف
+

سینما‌های جهان با فلم «نامتعادل» راسل کرو بازگشایی می شود

آرام آرام با کاهش نگرانی های جهانی ناشی از مهمان ناخوانده ای به نام «کرونا» و با رعایت تمام موارد صحی، فلم های برتر جهان در سینماها نمایش خود را آغاز می کنند.

به گزارش آی فیلم 2، پس از شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها و دو ماه وقفه برای اکران فلم ها، قرار است در ماه جولای سینماهای بزرگ جهان بازگشایی شوند.

 اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، فلم «نامتعادل»(Unhinged) با بازی «راسل کرو»، اولین فلمی خواهد بود که بعد از بازگشایی سینما‌ها در ماه جولای در سینما‌های جهان نمایش داده می‌شود.

این روزها محدودیت‌های ناشی از کرونا رفته رفته برداشته می شود و سینما‌ها قصد دارند با دستورالعمل‌های سازمان صحت جهانی همراه شوند. این در حالی است که مسئولین اکران متعهد شده اند با ظرفیت کمتری فلم ها را به نمایش بگذارند تا برای رعایت فاصله اجتماعی مشکلی وجود نداشته باشد.

فلم «نامتعادل» به کارگردانی «دریک بورته» قرار بود در چهارم سپتمبر سال روان میلادی اکران شود، اما اکنون با کاهش نگرانی های ناشی از کرونا کمی زودتر اکران می‌شود.

گفتنی است قرار است این فلم در یکم جولای برابر با ۱۱ سرطان(تیر) همزمان با اکران در امریکا، در چین، استرالیا، آلمان، کوریای جنوبی و چند بازار اروپایی اکران شود. 

ع ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر